Αναζητώντας μέθοδο για την ενίσχυση της διδασκαλίας μας στα μαθηματικά και την αύξηση της εμπλοκής των μαθητών μας στην εκπαιδευτική διαδικασία, στα πλαίσια των καινοτόμων τεχνικών, αποφασίσαμε στην Α΄ τάξη να κάνουμε επανάληψη στις βασικές έννοιες της γεωμετρίας με τη χρήση της “παιχνιδοποίησης”- “gamification”. Με τον όρο παιχνιδοποίηση αναφερόμαστε στη χρήση στοιχείων παιχνιδιού, σε περιβάλλοντα που δε σχετίζονται με το παιχνίδι, όπως η εκπαίδευση.
Οι μαθητές της Α΄τάξης, χωρισμένοι σε ανομοιογενείς ομάδες και έχοντας ένα buzzer η κάθε ομάδα με εντυπωσιακό ζήλο προσπαθούσαν να απαντήσουν πρώτοι στην κάθε ερώτηση, ώστε να κερδίσουν πόντους.
Υπεύθυνες καθηγήτριες: Τζουγανάκη Μαρία- Κάβουρα Δέσποινα
Views: 38