Ψηφιακό παιχνίδι στις ταυτότητες Γ΄τάξη

Σύμφωνα με τον Bruner το παιχνίδι είναι ένα μέσο εξερεύνησης και επινόησης, που επιτρέπει στο παιδί να οδηγηθεί χωρίς ιδιαίτερο κόστος και κίνδυνο στην ανακάλυψη των γνώσεων ή των δεξιοτήτων του. Με βάση αυτή τη θεωρία, στα πλαίσια των καινοτόμων διδασκαλιών που υλοποιούμε στο σχολείο μας, στοχεύοντας στην κινητοποίηση όλων των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία, κάναμε επανάληψη στο μάθημα των ταυτοτήτων, στα μαθηματικά της Γ΄τάξης με τη χρήση ενός ψηφιακού παιχνιδιού. Οι μαθητές χωρισμένοι σε ανομοιογενείς ομάδες και έχοντας ένα buzzer η κάθε ομάδα, με μεγάλη προθυμία απαντούσαν τις ερωτήσεις, ώστε να προλάβουν να πατήσουν πρώτοι το κουμπί.

Υπεύθυνες καθηγήτριες: Τζουγανάκη Μαρία- Κάβουρα Δέσποινα


Views: 15